Etykiety

poniedziałek, 11 kwietnia 2016

ZOEVA ROSE GOLDEN LUXURY SET Zestaw 8 pędzli

ZOEVA ROSE GOLDEN LUXURY SET

Zestaw 8 pędzli 



W skład zestawu wchodzą:
106 Powder Brush - pędzel do sypkiego pudru
102 Silk Finish Brush - pędzel do podkładu
110 Face Shape Brush - pędzel do konturowania
127 Luxe Sheer Cheek Brush - pędzel do sypkiego różu 
142 Concealer Buffer - pędzel do korektora
227 Soft Definer - pędzel do mieszania i nakładania cieni
231 Petite Crease Brush - pędzel do rozcierania cieni w załamaniu powiek
317 Wing Liner Brush - pędzel do eyelinera



ZOEVA- to ceniona marka niemiecka, która w swej ofercie ma między innymi wspaniałe pędzle do makijażu.
Pędzle są naprawdę mega miękkie i delikatne. Makijaż tymi pędzlami wykonuje się sam, no prawie :) Makijaż powstaje szybko i bez większego wysiłku-pędzle jakby same prowadzą nas po twarzy.

W skład zestawu wchodzi 8 pędzli, z czego 3 są do twarzy a pozostałe 5 do makijażu oka.












Jeżeli wciąż zastanawiacie się nad ich kupnem- to mówię wam, że warto mieć je w swojej kosmetyczce :)





7 komentarzy:

  1. Ja kupiłam komplet Hakuro i nie żałuję- pędzle są cudowne w dotyku, idealnie się sprawują 'w akcji' i są estetycznie wykonane. Te z zoeva wydają się być mocną konkurencją dla tamtych ;) Słonecznego dnia! A jeśli lubisz książki zapraszam na: www.recenzje-sniezynki.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zestaw pedzli ZOEVA i nie zaluje ani jednej zlotowki wydanej na te pedzle :) sa cudoowne, teraz muszę się zaopatrzyć w kolejne zestawy :)

    Zapraszam do mnie :) Zaobserwuj, a na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mam być szczera to już mi ochota na nie przeszła.

    OdpowiedzUsuń
  4. petit crease brush, jedno z moich marzeń

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupiłaś te pędzle ? Ja właśnie czekam na przesyłkę, pędzle Zoeva zamówiłam z niemieckiej stronki zoeva :) nie mogę się już doczekać 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. cudeńka ! mam zestaw też z tej serii tylko do oczu 12 set i jestem mega zadowolona z jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentują się cudnie:) ja póki co, jestem zadowolona z Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń