Etykiety

poniedziałek, 14 marca 2016

NIVEA Intense Repair- szapon + odżywka

Nivea, Repair & Targeted Care




Napewno każda z Was kojarzy serię Intense Rapair czy Long Repair, teraz dołączyły do nich te produkty.


Nivea, Repair & Targeted Care, 

Szampon  do włosów suchych i łamliwych





Szampon tak jak odżywka ma gęstą, kremową konsystencję i co bardzo lubię mega się pieni, a przyjemny zapach unosi się w powietrzu i wnika w nasze włosy zostawiając je pachnacymi cały dzień. Szampon ma regenerować zniszczone włosy-no chyba nie dokońca jest to możliwe, jednak napewno je odżywia i zapobiega postępowaniu procesu niszczenia włosów.
Szampon nie wysusza skóry głowy, dobrze oczyszcza włosy, które po nim sąwygładzone i nawilżone.


Nivea, Repair & Targeted Care, 

Odżywka suchych i łamliwych


Odżywka przeznaczona jest do włosów suchych i łamliwych.
Konsystencja odżywki jest gęsta, kremowa o mydlanym zapachu, delikatnym i przyjemnym.
Co najważniejsze podczas spłukiwania od razu czujemy, że nasze włosy są miłe w dotyku, wygładzone i odżywione.
Po stosowaniu tej odżywki włosy lepiej się rozczesują, nie puszą się i są naprawdę miękkie.
Ma jedną wadę.....szybko się kończy :)




Kolejna fantastyczna seria Nivea- idealne wygładzenie i nawilżenie w dobrej cenie.

Profil NIVEA na FB


4 komentarze:

  1. Miałam odżywkę i uważam, że jest świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywkę polubiłam ale szampon przetłuszcza mi włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się polubiłam z tym duetem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś, dawno temu miałam i się niie spisał :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń