Etykiety

wtorek, 27 października 2015

Podsumowanie testowania Spiderów






Testy co prawda dobiegły końca, ale moja przygoda ze Spiderami będzie trwała nadal.

Dziś czas na moje podsumowanie użytkowania bucików. Tak pisałam w pierwszej recenzji, miałam już wcześniej buty tej firmy i sprawdziły się idealnie to samo ma się do Spiderów. Po prostu nie mam zastrzeżeń i jest to szczera prawda.

Buty przetrwały deszczową pogodę i słoneczne dni jesieni. Stopa nie poci się, nie przegrzewa czy nie wychładza się. Są bardzo wygodne, wszystko za sprawą idealnej podeszwy. Nogi się nie męczą, wręcz odpoczywają w bucie. Mogłabym nawet spać w tych butach :D  Nie jestem zwolenniczką sznurówek, z zwykłego lenistwa wolę rzepy, ale w tym przypadku nie przeszkadzały mi, były na tyle długie, że spokojnie mogłam upchnąć je w bucie bez konieczności wiązania.

Czeka je jeszcze test śniegu, ale i z tym pewnie dadzą sobie radę.

Moja ocena jest oczywista 10/10. 
Wygoda noszenia i niebanalny look!




Buty można nosić do najróżniejszych ubrań, od typowo sportowych  po casualowe.
Przygotowałam propozycje jesiennyh zestawów, do których buty będą super pasowały.



"Burgudnowa jesień"




 "Kobaltu czar"



"Sportowy luz"


"Krata na ponure dni"



Zapraszam jeszcze nie przekonanych do Spiderów na porządną dawkę zdjęć i do sklepu  TU .







Dziękuję marce HOOY za super współpracę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz