Etykiety

piątek, 9 października 2015

I love my kicks! Spider by HOOY

Już po raz kolejny mam przyjemność posiadać buty polskiej marki Hooy. Wrażenia z wcześniejszych testów TU.

Ich produkty dla "pań" kojarzą mi się z taką wersją "bad girl", którą ja osobiście bardzo lubię. Jest to połączenie kobiecości, ale z zadziornym charakterm ubioru.

Z ogromną radością przyjęłam wiadomość o kwalifikacji do testów butów Spider, a jeszcze bardziej się ucieszyłam, gdy trafiły do mnie one w kolorze brązu-najnowszy model!! Wyobrażacie to sobie?..... <3

Buty wykonane są z zamszowej skóry i materiału syntetycznego.
Geometryczne wycięcia i podwyższona piankowa podeszwa     sprawia, że nigdzie nie znajdziecie podobnych do nich, są wyjątkowe....

A jak się sprawdzają w plenerze... dowiecie się już po weekendzie...



Cena: 199zł
Dostępność innych kolorów: TU

A Wam jak się podobają?

3 komentarze: