Etykiety

poniedziałek, 12 października 2015

I love my kicks! Outfit na jesień z marką Hooy


Jeszcze wczoraj przeżywałam na własnej skórze piękną jesień, zbierałam grzyby w lesie,  a tu dziś już śnieg spadł :)

Przygotowałam stylizację jesienną- dajcie znać czy Wam się podoba....



Moje wrażenia podczas chodzenia ?

Nie do opisania, do przeżycia... Naprawdę należałoby samemu włożyć te wygodne buty na nogi i przekonać się, że są warte każdej ceny.
Nie, nie przesadzam, buty są idealnie wyprofilowane, a miękka podeszwa sprawia, że czuję się w nich jakbym chodziła po mięciutkim leśnym mchu, lub stąpała po chmurkach.
A mało tego wydaję się być wyższa o jakieś 3cm, co przy moim wzroście robi swoje :)
  • Jakość wykonania butów na szóstkę z plusem
  • Wygoda noszenia jakby była siódemka w ocenie to właśnie spider'y ją otrzymują
  • Wykonanie na sześć plus
  • Wizualnie szócha jak nic
Ogólna ocena to coś więcej niż szóstka w szkole <3


Buty nadają się zarówno do sportowego outfitu-typu dres i bluza, ale i do dziennych tunik i sukienek.
Właśnie taka stylizację przygotowałam, to taka jesienna sportowa elegancja. Buty idealnie sprawdzają się również do biegania i ćwiczeń.

Na filmiku jest ze mną Dorotka z bloga Nie do końca kosmetycznie, na który serdecznie zapraszam.










Czy lubicie takie stylizacje?









1 komentarz: