Etykiety

wtorek, 6 października 2015

Balsam w sprayu- Vaseline



Vaseline Balsam do ciała w sprayu


Pojemność: 190ml


Balsam w sprayu jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Możemy spryskać nim dowolne miejsce na skórze. Balsam ma delikatną, lekką konsystencję. Jego zapach to delikatna wanilia, słodka, ale nie intensywna, raczej każdemu powinien się spodobać.
Balsam jest białego koloru, a po rozsmarowaniu nie pozostawia tłustej skóry i dosyć szybko się wchłania.
Jest to taka wersja balsamu na co dzień, skóra jest delikatna, miękka w dotyku i nawilżona. Jednak do bardziej wymagającej skóry polecam coś "mocniejszego", co bardziej nawilży skórę, bo ten balsam to taka wersja "light"  ;)




6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie tenm produkt i chyba też sobie zakupię ten balsam jak skończy mi się obecny :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję brązową, jest ok, ale masz rację, nawilżenie jest przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle ciekawego słyszałam, jednak nigdy nie używałam ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam na niego chętkę, ale jestem suchotnikiem, więc sobie daruję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. do tej pory nie używałam balsamu w sprayu - jakoś na razie do tej formy nie potrafię się przekonać....

    OdpowiedzUsuń
  6. Zużyłam już kilka opakowań i nie potrafię się z nim rozstać. Bardzo szybko się wchłania i przepięknie pachnie. Skóra po nim wygląda zdrowo i jest przyjemna w dotyku. Jedyny minus za wydajność - dość szybko się kończy.

    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń