Etykiety

środa, 30 września 2015

Gładkie pięty dzięki specjalistycznemu kremowi na pękające pięty od Eveline Cosmetics



Eveline, 8w1 specjalistyczny krem na pękające pięty


Cena: ok.11 zł
Pojemność: 100ml
Kosmetyki dostępne: TU
Eveline na FB

8 W 1
  1. Regeneruje popękane pięty.
  2. Wygładza stwardniały naskórek.
  3. Głęboko nawilża.
  4. Przyśpiesza gojenie.
  5. Koi podrażnienia.
  6. Zmiękcza skórę.
  7. Zapobiega pękaniu naskórka.
  8. Uelastycznia skórę.



Nie mam problemu z pękającymi piętami, jednak stosuję ten krem, szczególnie po kąpieli, ponieważ świetnie nawilża skórę pięt. 
Krem ma poręczne opakowanie, w postaci tubki. Jego zapach jest delikatny i nie drażniący.
Dzięki olejkowi kokosowemu i manuka krem zostawia naskórek ładnie uelastyczniony i gładki na długi czas.
Krem rzeczywiście zmiękczył skórę pięt i zlikwidował niewielkie zgrubienia skóry. 








1 komentarz:

  1. Zaciekawił mnie :) Widziałam go już w drogeriach i od razu skojarzył mi się z odżywką, która dla mnie jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń