Etykiety

poniedziałek, 27 lipca 2015

Kuracja do paznokci i rzęś od Foltene Pharma




http://www.infoplus24.pl/
https://www.facebook.com/dermokosmetyki24


Rzęsy i paznokcie to moje największe bolączki. Rzęsy mam krótkie, że prawie niewidoczne, paznokcie nie chcą rosnąć, a nawet jeśli uda się, że przybędzie im kilka milimetrów to i tak od razu się łamią . Tak więc z przyjemnością zaczęłam testy preparatów do  rzęs, brwi i paznokci.


Foltene Pharma Kuracja wzmacniająca do paznokci



Cena: ok.50zł
Pojemność: 10 ml


 Pojemniczek plastikowy, wygląda raczej na "tani" produkt, choć wcale tak nie jest. Aplikator w formie pacynki do błyszczyka. Szybko się nakłada-maź w kolorze ecru(?). Szybko wysycha, nie zostawia tłustych skórek. 
Czy mi pomógł ten preparat?
Hmm, niestety nie bardzo...
Może i paznokcie troszkę się wzmocniły, ale wzrostu nie widać....






Foltene Pharma, Eyelash & Eyebrow Treatment (Kuracja wzmacniająca do rzęs i brwi)





Odżywka znajduje się w plastikowym, trochę mało atrakcyjnym opakowaniu. Jednak plusem jest to, że posiada szczoteczkę jak przy tuszach do rzęs, a nie pędzelek, którym szczerze nie lubię aplikować żadnych kuracji na rzęsy.
Nakładając preparat na rzęsy i brwi niewiele czułam-wydaje mi się jakbym malowała je suchą szczoteczką (choć widziałam, że coś tam płynu w tej buteleczce jest)
 Odżywkę starałam się stosować regularnie, zazwyczaj po wieczornym demakijażu. W sumie nie liczyłam na jakieś cuda, bo nawet Revitalash u mnie niczego nie zdziałał, tak tez było w tym przypadku-nic... Ani milimetra zauważalnej zmiany na rzęsach czy brwiach. No nic i tak zdążyłam już dawno temu przyzwyczaić się do rutyny jaką jest co rano naklejanie sztucznych rzęs. Moje niestety nie chcą współpracować z kuracjami :D


No cóż, z przykrością muszę podsumować, że u mnie niestety nie sprawdziła się żadna z kuracji.


Foltene Pharma Women, Szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów dla kobiet



Cena: ok.50zł
Pojemność: 200ml


Szampon ma dośc wygórowaną cenę, no bo kto wydaje 50zł na szampon? Myjąc włosy co drugi dzień takim szamponem to byłby spory wydatek.
Sam szampon jest bezbarwny i ma delikatny, przyjemny zapach, choś dość niewyczuwalny. Pienie się całkiem w porządku. Włosy po umyciu są ... jak po umyciu zwykłym szamponem.... Bez szaleństwa...
Zużyłam już całą butlę i mogę napisać, że po jej zastosowaniu stan wypadania moich włosów nie uległ zmianie. Wcześniej stosowałam Bioxine i to dzięki tej kuracji mniej wypadały mi włosy. Po tym szamponie nie widzę większej poprawy- niestety.





Niestety nie są to produkty, które będę stosowała. Nie sprawdziły się u mnie.

4 komentarze:

  1. U mnie to samo z tymi preparatami do paznokci i rzęs tej marki zero efektu. :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdziły..A nawet nie znam tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi paznokcie rosną jak szalone:) szkoda że ta kuracja się nie sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych produktów, więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń