Etykiety

niedziela, 5 lipca 2015

Kneipp BIO - Olejek do ciała oraz "Prowansalskie sny lawendowe"


 BIO- Olejek do ciała


Bio olejek do ciała ma pojemność 20ml lub 100ml.
Konsystencja oliwki, jednak nie aż tak tłusta.
Jest coś co odróżnia go od innych olejków, które stosowałam-jest to zapach. Intensywny, ożeźwiający i energetyczny aromat grejpfruta.
Olejek warto stosować na suche miejsca-świetnie je nawilża a skóra staje się gładka i miękka. Nie zauważyłam, ale i nie spodziewałam się aby rozjaśnił moje blizny po operacjach. 
Olejek jest bardzo fajny i w 100% wykonany z naturalnych olejków.



Prowansalskie sny lawendowe


Kryształki soli termalnej z Saliny Luisenhall.
Sól ma aromat naturalnego eterycznego olejka lawendowego, który odpręża i przenosi Nas w kwitnące lawendą pola Prowansji.
Kryształki nadają wodzie piekny odcień fioletu, a ich zapc wypełnia całą łązienkę. Sól łatwo rozpuszcza się w wodzie, nie zostawia fioletowej wanny.
Po kąpieli z tą solą czuję się zrelaksowana, jak po pobycie w SPA. Mam delikatna, miękką skórę- po takiej kąpieli marzy się tylko o śnie.





LINK:
http://www.kneipp.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz