Etykiety

wtorek, 16 czerwca 2015

Paloma, Hand SPA, Cukrowy peeling do rąk z olejkiem makadamia i migdałowym


Paloma, Hand SPA, Cukrowy peeling do rąk z olejkiem makadamia i migdałowym



Cena: ok.8zł
Pojemność: 125 ml


Samo opakowanie wygląda bardzo zachęcająco i luksusowo.
A tuż po otwarciu wita nas bardzo przyjemny i subtelny zapach oraz uroczo różowy kolor peelingu.


Konsystencja peelingu jest bardzo dobra, nie jest on za gęsty i łatwo rozprowadza się go na dłoniach. Posiada on dość grube drobinki cukru, które idealnie złuszczają martwy naskórek. Po zastosowaniu skóra jest naprawdę gładka, miękka i nawilżona. Nie pozostawia lepkiej powłoki, aczkolwiek jest odczuwalny przez jakiś czas na dłoniach( taka warstwa emolientów).
Naprawdę polecam ten peeling, bo jest wydajny, ma piekny zapach i co najważniejsze spełnia swoje zadanie:) Ja używam jeszcze dodatkowo kremu w sprayu z tej lini, o którym pisałam TU.




2 komentarze:

  1. Moja miłość. Poznałam go kilka lat temu i chociaż próbowałam także innych to jednak ten najlepiej wypełniał swoje zadanie.

    OdpowiedzUsuń