Etykiety

środa, 13 maja 2015

Le'Maadr H2O24 Łagodząca woda micelarna


Specjalistyczna woda micelarna do demakijażu twarzy i oczu zawierająca substancje nawilżające i łagodzące, m.in.: alantoine, d-panthenol, aloes. 
Łagodzi podrażnienia, zmniejsza uczucie zaczerwienienia i dyskomfortu.
Pojemność: 500ml
Cena: 29zł
Sposób użycia: Oczyścić skórę twarzy przy pomocy płatka kosmetycznego. 




Woda jest prawie bezzapachowa. Butla-tak butla, bo jest naprawdę duża i starczy na długo. Nie jestem zwolenniczką zmywania makijażu wodą micelarną i dość sceptycznie podeszłam do tego produktu.
Używałam jej do demakijażu oczu jak i oczyszczania całej twarzy.
No i przy oczach to się raczej nie sprawdziła, może dlatego, że ja naprawdę używam wielu kosmetyków i dla tej wody to bariera nie do przebicia. Jednak całkiem fajnie radzi sobie z oczyszczeniem reszty twarzy. I o dziwo moja buzia wcale nie jest po jej użyciu napięta, nawet nie ma uczucia ściągania czy szczypania. Twarz jest delikatnie nawilżona i przede wszystkim oczyszczona :)


Strona internetowa:
https://www.facebook.com/dermokosmetyki24

4 komentarze:

  1. Oj tak, do zmywania oczu niezbyt się nadaje - nie domywa i jeszcze rozmazuje wsztystko wokół :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze słyszę o tym kosmetyku :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ją,mega wydajna, też polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy okazji jej używać :) ciekawe jak sprawdziłaby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń