Etykiety

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Ambasadorka Pierre Rene i Miyo - Paleta magnetyczna + wkłady

Hej :)
22 lipca miała miejsce premiera nowych palet magnetycznych Pierre Rene.
Cena palety na 10 wkładów to 89,99zł, natomiast palety 6 wkładowej 59,99zł


W paczce Ambasadorki otrzymałam paletę na 10 wkładów . 
Jest wspaniała - czarna elegancka paleta, z dodatkowym pędzelkiem do cieni. Co prawda z pędzla nie będe korzystała, ale sama paleta podbiła me serce :)






Palette Match System - jest to system do kreacji własnej palety kolorów , dzięki niem każdy może skompletować sowje ulubione kolory w jednej palecie :)

A tak prezentuje się moja kompozycja kolorów cieni od Pierre Rene :)




Wybór cieni jest sporo od matowych, poprzez błyszczące i kremowe.






Mam nadzieję, ze trochę poczekacie na mój makijaż wykonany tymi cieniami :) Póki co jestem na wakacjach...


1 komentarz:

  1. Palety są świetne :) szkoda, że nie mają do kupienie pojedynczych wkładów w tych przeźroczystych opakowaniach.... na wypadek jakby któryś cień się znudził i chciałoby się go "wymienić" na inny :)

    OdpowiedzUsuń