Etykiety

piątek, 8 sierpnia 2014

Ambasada Piękna Astor - Stimulong Eyeliner

Hej,
Jak już pisałam jestem jedną z Laureatek Ambasady Piękna Astor, dziś chiałam Wam pokazać rewelacyjny liner  ASTOR Stimulong.


Aplikacja tym tuszem do kresek to czysta przyjemność. Kosmetyk utrzymuje się cały dzień na powiece i wygląda perfekcyjnie. Posiada satynową formułę i specjalnie zaprojektowany pędzelek pozwalający na wykonanie nawet najbardziej precyzyjnej kreski - tej cieńszej i tej grubszej.





Astor Stimulong to wspaniała, głęboka czerń. Już przy jednym pociągnięciu pedzelkiem idealnie "kryje", jego konsystencja nie jest zbyt rzadka i bardzo łatwo się nim maluje. Szybko wysycha na powiece, dzięki czemu nie odbija się i nie rozmazuje- z całą pewnością utrzyma się cały dzień na powiece bez jakichkolwiek poprawek.

Samo opakowanie to plastikowa czarna buteleczka z srebrnymi napisami. Opakowanie jest solidnie wykonane i poręczne.




 Wydaje mi się jednak, że jest trochę drogi, gdyż jego koszt to ok. 30zł.

Ogólnie produkt ten oceniam na 5+, z zastrzeżeniem tylko co do ceny :)

2 komentarze:

  1. Cena faktycznie dość wysoka, ale z Twojego opisu wynika, że chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może cena i wysoka ale moja mama ma ten eyeliner i mówi że nie zamieniła by go na żaden inny :) Więc chyba warto :)

    OdpowiedzUsuń