Etykiety

środa, 2 lipca 2014

Nudziarz

Na szybko i "na zwyczajnie", jednak mineralnie :)

Makijaż nazwałam "Nudziarzem", bo taki delikatny, nudny, nie w moim stylu ;)

Prawdopodobnie w tym tygodniu mnie nie będzie, więc kolejnych postów spodziewajcie się w przyszłym tygodniu :)
Buziaki :***

Do makijażu użyłam:
Podkład mineralny Latte, Earthnicity
Podkład mineralny Alabaster, Earthnicity
Podkład mineralny Natural Light, Earthnicity
Róż mineralny Sweet Pink, Earthnicity
Róż mineralnyPetal, Earthnicity
Cień mineralny Champagne, Earthnicity
Cień mineralny Cooper, Earthnicity
Cień mineralny Iced Coffe, Earthnicity
Mineralna pomadka w płynie Peach, Earthnicity








9 komentarzy:

  1. bardzo mnie ciekawią kosmetyki mineralne, najbardziej podkłady. Póki co z mineralnych mam tylko 3 pudry prasowane i 6 prasowanych róży Glazel
    3 cienie a jaki efekt.. piękny makijaż!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudna delikatna kreska i te brwi.... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nudziarz, nudziarzem ale te brwi... *.*!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja takie makijaże ubóstwiam :) Może i 3 kolory ale klasyka to klasyka :) śliczny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki tam nudziarz :) Fajnie zobaczyć Cię w takim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny !delikatny ale pasuje Ci bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie Ci w takim makijazu. :) I roz nie jest przesadzony. :)

    OdpowiedzUsuń