Etykiety

wtorek, 8 kwietnia 2014

Minerały dla skóry :)

Witajcie,
Dostałam wspaniałą propozycję współpracy z marka Earthnicity - kosmetyki mineralne. Już w tym tygodniu bedę miała dla Was niespodziankę, dlatego już dziś zapraszam na funpage EARTHNICITY.


Dlaczego kosmetyki mineralne Earthnicity?
Ponieważ nie zatykają porów, nie podrażniają i nie wywołują reakcji alergicznyh. Dodatkowo wspomagają proces odnowy skóry, działają przeciwzapalnie i kojąco, dlatego też nadają się idealnie dla osób, które mają problemy alergiczne. Kosmetyki te nie zawierają parabenów(czyli szkodliwych konserwantów), bizmutu(metal) ani talku, za to chronią skórę przed promieniami UVB i UVA na poziomie SPF 15.
Te kosmetyki są naprawdę lekkie, nie obciążają skóry, wręcz przeciwnie nadają jej aksamitnej gładkości i świeżości przez cały dzień.


Makijaż Earthnicity to makijaż w 100% z czystych minerałów, produkowany z najwyższej jakości składników. I właśnie z takim makijażem bedę chciała Was zapoznawać w kolejych postach :) Mam nadzieje, że niejedna z Was wypróbuje mineralne kosmetyki i przekona się do ich mocy :)


Dziś przedstawiam Wam w krokach "Wiosenne niebo" z Earthnicity :)


Do makijażu użyłam produktów Earthnicity:

- Podkład mineralny "Alabaster"
- Puder mineralny "Velvet HD"
- Bronzer mineralny "Tropical Shimmer"
- Cień mineralny "Snow", "Arctic", "Royal"
- Pomadka w płynie "Peach"




Zapraszam do obejrzenia stepu :)
Pedzlem kabuki na całą twarz nakładamy kulistymi ruchami podkład mineralny, a następnie puder.


Bronzerem modelujemy twarz i podkreslamy mocniej policzki.

Czas na oko :)

Zaczynając od wewnętrznego kącika aplikujemy cień snow, na środku arctic, a w zewnętrznym kąciku royal przeciągając nieco w zagięcie powieki. Linię wodna pociągamy czarną kredką, a samą dolną powieke malujemy cieniem royal. Rysujemy tusz przy rzesach kreskę i tuszujemy rzesy. Usta malujemy pomadką i gotowe.



 Makijaż gotowy :)














Mam nadzieję, że kosmetyki i sam makijaż się Wam spodoba :)





10 komentarzy:

  1. Super :) Ślicznie są zrobione oczka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny makijaż :) zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko Ci kochana pozazdrościć i pogratulować :) Jesteś jedną z najpiękniejszych i utalentowanych osób, które wykonują makijaże, więc powodzenia, oby Ci kosmetyki służyły i pokazuj je nam w coraz to nowych odsłonach:D bosko <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba oko niebieskie:)
    Tylko troche drogie te cienie sprawdzallam wlasnie na stronie to do 100 za trzy te kolory, troche duuzo:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiscie kosmetyki te nie należą do tanich, ale to dlatego, że są w 100% z minerałów.

      Usuń
  5. Makijaż wspaniały. :) Ja już od dłuższego czasu mam zamiar wypróbować w końcu kosmetyki mineralne i mam nadzieje, że w końcu mi się to uda. Niestety sama mam nieco rozszerzone pory i jestem strasznie przewrażliwiona na tym punkcie. A większość pokładów mineralnych niby ma wyglądać na twarzy bardzo naturalnie. Może mogłabyś kiedyś napisać coś więcej na ten temat? Jakieś swoje spostrzeżenia lub coś takiego? :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Oczywiście będą pojawiały się tu recenzje tych kosmetyków i moje odczucia. Zapraszam również w każdy czwartek 18-19 na funpage Earthnicity, gdzie będę odpowiadała na Wasze pytania :)

      Usuń
    2. Świetnie, na pewno zajrzę. :)

      Usuń