Etykiety

środa, 16 kwietnia 2014

Liners

Chyba każda z Nas miała choć raz kreskę na oku, zwykle pewnie czarną ;) 
Kolorowe linery są świetnym rozwiązaniem na wiosenny makijaż i urozmajcenie go.

W mojej kosmetyczce co prawda jest ich niewiele, jednak z pewnością się to zmieni ;)

A oto i one :)
1. Oriflame, Veryme metaliner, Turquoise, ok.22zł
2. Oriflame, Veryme metaliner, Blue, ok.22zł
3. Oriflame, Veryme metaliner, Black, ok.22zł
4. BeYu, Liquid Eye Liner, nr 2, ok.25zł
5. MIYO, Glam eyes, 04, ok.6zł
6. MIYO, Glam eyes, 03, ok.6zł
7. DEBORAH, Metaleyeliner, 02, ok.30zł
8. NOUBA, Rainbow eye liner, 14, ok.50zł
9. Golden Rose, Extreme Sparkle eyeliner, 01, ok.14zł





A toto jak się prezentują :)







A Wy używacie kolorowych linerów?

5 komentarzy:

  1. Wszystkie kolory mi się podobają, ale najbardziej to chyba niebieskie, fioletowy i złoty. :) Faktycznie kolorowa kreska na oku potrafi bardzo zmienić nawet standardowy makijaż i dodać mu fajnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, niebieskości mnie powalają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieski jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej stawiam na czerń, chociaż kolorowe kreski u innych osób bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oriflame Turquoise - zakochałam się ;)

    OdpowiedzUsuń