Etykiety

piątek, 17 stycznia 2014

Karnawał z MIYO

Hejo,
Dziś przychodzę  do Was z makijażem prawie w całości wykonanym kosmetykami MIYO :)
Pokochałam ta markę baardzo <3

Do makijażu użyłam:
Podkład MIYO Fresh Face no 01 Pearl
Korektor MIYO Flawless cover no 01 Light
Puder ryżowy MIYO
Tusz do rzęs MIYO Super Lash!Mascara
Usta: korektor i błyszczyk MIYO Extreme shine no.03 Cuba Libre
Cienie MIYO:
Powieka górna:
no 01 White
no.27 Sunrise 
no.14 Passion
no.16 Div
no.40 Ambition
Dolna powieka:
no.31 Sting
no.35 Ocean
no.40 Ambition









Pozdrawiam Was cieplutko  :)

To foto bez lampy :P


7 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż i śliczna Ty :) Oczywiście obserwuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolorowy :)
    ja też bardzo polubiłam miyo i ogólnie pierre rene, coś czuję że w tym roku moje zakupy będą z przewaga takiej kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny makeup i pieknie prezentuje się na Tobie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie rozjaśniłam swoje włosy z czarnych i mam zamiar nałożyć podobny kolor do Twojego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle prześlicznie wyglądasz :)
    a co do makijażu to znasz moje zdanie z fb - od zawsze byłam Twoimi makijażami zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń