Etykiety

środa, 6 listopada 2013

Makijaż razy trzy

Witam Was ciepło w ten pochmurny poranek...
Wczoraj zainspirowana jednym makijażem (z całej wspaniałej galerii) zdolnego wizażysty Daniela Sobieśniewskiego postanowiłam spróbować odtworzyć coś podobnego. Ale nie ja pierwsza, przede mną taki makijaż wykonała znana chyba większości Zmalowana. Makijaż wygląda nieziemsko- to połączenie limonki, z śliwką, fioletem, turkusem, zresztą zapraszam do oglądania :)

Gorąco zapraszam osoby, które jeszcze nie znają Tych wspaniałych artystów do odwiedzenia ich fanpejdży na fb oraz bacznego obserwowania ich poczynań.

Daniel Sobieśniewski Make Up Room

Zmalowana Makeup TV

Praca Daniela wygląda zachwycająco


Praca Marty sexownie i kusząco



A moja wygląda jak wygląda...




















I jak Wam się podoba?




Danielowi i Marcie serdecznie dziękuję za udostępnienie i zgodę na wykorzystanie ich zdjęć :)






11 komentarzy:

  1. lubię i podziwiam ich oboje :)
    Twoja wersja również bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się choć trochę dorównać orginałowi ;)

      Usuń
  2. jestes sli9czna kobieta ,makijaz boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie wszystkie trzy wersje! Ale co się dziwić jak takie trzy utalentowane osóbki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprawdzie korzystaliście z podobnych odcieni, ale każdy makijaż jest inny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje wykonanie podoba mi się najbardziej.. a te wlosy <3

    OdpowiedzUsuń