Etykiety

czwartek, 10 października 2013

Makijaż na konkurs organizowany przez Pijalnie Czekolady i Kawy Mount Blanc inspirowany pralinką Eperni

Nadal przenoszę bloga, więc posty są "stare", proszę o wyrozumiałość :*

Makijaż wykonany na konkurs organizowany przez Pijalnie Czekolady i Kawy ount Blanc inspirowany praliną Eperni.
MOUNTBLANC - wspaniała pijalnia czekolady i kawy. To co wyróżnia ich spośród innych, to prawdziwa belgijska czekolada, serwowana na wiele sposobów. Zapraszam również na funpage - Mountblanc.

Pralina EPERNI - dwie warstwy czekolady kryjące szampańskie wnętrze :) Dlaczego wybrałam akurat taką pralinę? Uwielbiam być tajemnicza, tak jak pralina, która skrywa piękne wnętrze pod 2 warstwami czekolady.... Trzeba się nielada natrudzić, by odkryć sam środek :) Pralina z szampanowym wnętrzem idealnie odzwierciedla moją osobę -można opisać mnie jak pralinkę "skryta".



 

 Makijaż jest jeden i ten sam, ale postanowiłam pozmieniać fryzurę :) Osobiście nie cierpię mieć spiętych włosów do zdjęć, bo mam uszy jak słoń Dumbo, dlatego staram się je zakrywać jak mogę :)









Na bonusik-moja zabawa photoshopem w zmianę koloru włosów-ostatnio bardzo podobają mi się niebieskie włosy <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz